ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ÉS ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 

  1. A KOMFORT WEBÁRUHÁZBAN (www.techtool.hu) TÖRTÉNŐ MEGRENDELÉSEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI


 

Az alábbiakban részletezett általános szerződési feltételek a Komfort-Bázis Kereskedelmi Kft.-nek  (továbbiakban: Eladó) által valamennyi Komfort Webáruházban nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló), valamint a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit, az ügyletek feltételrendszerét  tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által üzemeltetett www.techtool.hu webáruházán keresztül történik.

Mellékletek listája:

  1. telephelyek listája
  2. elállási/felmondási nyilatkozat-minta
  3. békéltető testületek

 

 

1. Magunkról

A www.techtool.hu szerszám-szerelvény-gép-berendezés webáruházban a Komfort cégcsoport üzleteiben levő árukínálatából folyamatosan bővítésre kerülő választékban kedvező áron biztosítunk vásárlási lehetőséget elektronikusan leadott megrendelés útján.

A webáruház lehetőséget biztosít meglevő és új vevőinknek a vásárlásra, azok nyomon követésére, rendelések leadására. Törekszünk  szolgáltatásaink színvonalát folyamatosan fejleszteni, a vevői igényekhez igazítani .

 

2. Fogalom meghatározások, alapadatok

Szolgáltató: eladó, Komfort-Bázis Kft

Vevő: a termék webáruházon keresztüli vásárlója, megrendelő, ügyfél

 

A Komfort-Bázis Kft., mint Szolgáltató adatai:

Cégnév:

 Komfort-Bázis Kft.

Székhely::

8200 Veszprém, Házgyári út 7.

Ügyvezető igazgató:

Kerekes Attila

Cégjegyzék szám:

19-09-503962, bejegyezve a Veszprémi Törvényszék Cégbíróságán

Adószám:

11529714-2-19

Kamarai regisztráció:

Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Regisztrációs száma:

VE11529714

Tárhelyszolgáltató adatai:

Vector Kft.

 

Elérhetőségek:

Levelezési cím:

 8200 Veszprém, Házgyári út 7

Telefon:

+36/88/564-8000

E-mail:

webaruhaz@komfort.hu

 

Személyes ügyintézés: Komfort Bázis Kft. 1 sz. mellékletben rögzített üzleteiben.

Vásárló:

Szolgáltatásunkat minden cselekvőképes természetes személy (fogyasztó) és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, illetve a jelen weboldalon közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket, a GDPR követelmények betartásával a kapcsolat és szerződés létrejöttéhez szükséges információkat megadja.

 

3. Regisztráció

A Vásárló regisztrálhat fiókot, melybe belépve számos többletfunkciót biztosít a regisztráció nélküli vásárláshoz képest. Az új fiók létrehozása során a vásárló megadja a szerződéskötéshez szükséges adatait. A regisztráció során a vásárlónak lehetősége van hírlevélre feliratkozni. Az adatok kitöltését követően a Vásárló akkor tudja a fiókját létrehozni, ha kipipálja, hogy elolvasta és elfogadta az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót és rákattint a „REGISZTRÁCIÓ” gombra.

 

 

 

 

4. A Felek közötti szerződés

4.1. Készlet, ár termékek és készlet információk

A honlapon feltüntetésre kerülő árak és a készletre vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, termékkínálatunk és raktárkészletünk folyamatosan változik.

A weboldalon megjelenő vételár megváltoztatásának jogát fenntartjuk, a vételár módosítása azonnali hatállyal életbe lép a weboldalon történő módosításkor.

A Felek közötti elszámolás alapja a szállítólevélben/számlán meghatározott mértékegység és feltüntetett mennyiség. A mért áruknál a mennyiségi tűrés mértékét a Felek a Termék tulajdonságaira, valamint az alkalmazott technológiára tekintettel plusz – mínusz 2%-ban állapítják meg a megrendelt és a kiszállított mennyiség vonatkozásában.

Az egységcsomagolást (köteg, bliszter stb. a szállító nem bontja meg, a vevő csak vásárlást követően, bizonylat ellenében átvett áruk egységcsomagolását bonthatja meg. A vevő által kért egyedi, az egységcsomag tartalmától eltérő  mennyiség esetén a szállító egységcsomag megbontására vonatkozó mérlegelési jogát fenntartja.

Az árukészlet adatait rendszerünk időközönként, legalább naponta 1 alkalommal, a munkanapot követően frissül. Emiatt a megrendelése leadásakor az adott áru raktárkészlete időközben már elfogyhatott, ekkor a teljesítés hosszabb időt is igénybe vehet, a  Vásárlót erről e-mailben tájékoztatjuk, és jogában áll a megrendeléstől elállni.
 

A konkrét aktuális  termékelérhetőségéről kereskedelmi irodánk  munkatársai tudnak tájékoztatást adni a 88/510-635 számon.

A weboldalunkon feltüntetett áraink a www.techtool.hu webáruházban leadott megrendelések esetében érvényesek. A webáruházban kínált termékek nem a webáruházban, hanem a Szolgáltató üzleteiben történő megvásárlásának esetére vonatkozó árak eltérhetnek a webáruházban feltüntetett ártól.

Szállító a termék megfelelőségét a vevő kérésére a jogszabályi előírásoknak megfelelően tanúsítja.

 

4.2. A rendelés leadásának menete

4.2.1 termékek közötti böngészés, kosár feltöltés

A kiválasztott termékeket a Vásárló virtuális kosárba helyezi a "KOSÁRBA" gomb megnyomásával, melyet követően a felugró ablakban arról tájékoztatjuk a Vásárlót, hogy a terméket sikeresen beraktuk a kosárba.

Az „KOSÁR” gomb megnyomását követően a vásárló áttekintheti a kosár tartalmát, a kiválasztott termék nevét, az esetlegesen kiválasztott termékbiztosítás-szolgáltatás tényét, a termék mennyiségét és a termék árát. A kosár tartalma alatt látható válik  a megvásárolni kívánt termékért és szolgáltatásért fizetendő bruttó összeg, beleértve a szállítás költségeit is. A „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gomb megnyomásával a Vásárló továbbléphet a következő teendőre.

A következő képernyőn a már regisztrált Vásárló – ha még nem lépett be akkor -  e-mail címével és jelszavával beléphet fiókjába, ha még nem regisztrált, akkor pedig új fiókot hozhat létre, vagy regisztráció nélkül is vásárolhat. Az új fiók létrehozást lásd 3. regisztráció pont alatt.

4.2.2 átvételi, szállítási mód kiválasztása

Az „ÁTVÉTELI MÓD KIVÁLASZTÁSA” gombra kattintva a Vásárló kiválaszthatja, hogy személyesen vagy szállítással kéri a termékátadást.  Személyes lehetőség választásakor   valamely konkrét kiválasztható  KOMFORT üzletben lehet személyesen átvenni a terméket. Kiszállítás esetén a Vevő választhat, hogy a  teljesítést  átvételi pontra  kéri, vagy futárral házhoz szállítással (részletesen az 5.szállítási és fizetési feltételek menüpont alatt).

Az átvételi mód kiválasztását követően a Vásárló a „TOVÁBB” gomb megnyomásával a szállítási és a számlázási címet adhatja meg. Itt lehetőség van arra, hogy a Vásárló magánszemély (fogyasztó) minőségében vásároljon, vagy cég nevére kérjen számlát. Utóbbi esetén a kizárólag fogyasztót megillető jogosítványok (például az elállási jog, vagy a jogszabályon alapuló jótállási jog) érvényesítése nem lehetséges.

A Vásárló a „TOVÁBB” gomb megnyomásával a „Véglegesítés” funkciót éri el, ahol ismét áttekintheti a megrendelése adatait. A rendelés elküldését megelőzően a vásárlónak minden esetben nyilatkoznia kell (elolvasás, elfogadás: „kipipálással”), hogy a rendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint hozzájárul a személyes adatainak az Adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez. Elfogadás nélkül  a megrendelés nem véglegesíthető és  nem küldhető el. A vásárló a „MEGRENDELEM” gombra kattintva ezután  véglegesítheti a rendelését. A rendelés véglegesítését követően a Vásárlót e-mailben tájékoztatjuk a rendelés sikerességéről, számáról, rendelése részletiről.

Webáruházunkban üzleti, papír alapú szerződéssel nem rendelkező vevők esetén csak „háztartási” mennyiséget szolgálunk ki és fenntartjuk a jogot, hogy az ezt meghaladó mennyiségű termékre vonatkozó ajánlattól elálljunk

Rendelés leadását követően automatikus e-mail üzenetben értesítjük a rendelés befogadásáról, ebben rögzítésre kerül a megrendelt termék, a termék mennyisége, a rendelés száma, a szállítás és a fizetés módja és a honlapon közzétett ár. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának sem a termék ára, sem annak elérhetősége vonatkozásában.

Amennyiben a rendelés befogadásáról az elektronikus üzenet a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél ajánlati vagy szerződéskötési kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. Amennyiben nem kap mint Vevő visszajelzést, az ajánlat sorszámára hivatkozva az ügyfélszolgálaton vagy a webaruhaz@komfort.hu címen érdeklődhet.

Webáruházunkban a termékek az általános forgalmi adót már tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve. A szállítási költség külön tétel, azt a termék vételára nem tartalmazza.

A Vásárló a vásárlásról a kiszállításról szóló értesítést követően    számlát kap elektronikus levelezési címére. A Vásárló a megrendelése elküldésével kifejezetten kijelenti és  elfogadja az e-mailen küldött  számla formátumot. A számla utólagos módosítására nincs lehetőség.

4.3. Adatbeviteli hibák felismerésének és kijavításának technikai lehetőségei

Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

  • A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhetők, változtathatók a személyes adatok menüpontban.
  • Kérjük, hogy gondosan töltse ki a számlázási nevet és címet, mert utólagosan nem áll módunkban ezt módosítani.
  • Az Összegzés menüpontban, megrendelés leadása előtt a Vásárló áttekintheti a megrendelése adatait.

A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését, kérjük, jelezze azt az webaruhaz@komfort.hu e-mail címen, vagy a +36/88/564-800 telefonszámon. Fontos, hogy a megrendelés elküldését követően ezt mielőbb tegye meg. Amennyiben azt követően törli, visszavonja megrendelését, hogy Szolgáltató már átadta a megrendelt terméket a fuvarozónak, a 7. pont szerinti elállásnak van már csak helye.

4.4. Az adásvételi szerződés létrejötte

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A webáruházban online módon (elektronikusan) leadott megrendelés alapján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A megrendelés Szolgáltató részére elektronikus úton történő megérkezése a Vásárló szándéknyilatkozatának minősül. Az igénybejelentésről a webáruház automatikus visszaigazolást küld, azonban ez nem jelenti  automatikusan a Vásárló igénybejelentésének elfogadását. A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató - a vásárlói igénybejelentést visszaigazoló e-mail üzenetet követően - a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vevőnek. Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – vásárló által megadott nem megfelelő e-mail cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik meg, a visszaigazolás ebben az esetben is a vásárló számára hozzáférhetőnek minősül. Felhívjuk vásárlóink figyelmét arra, hogy az előbbiekre tekintettel a megrendelés során ingyenes e-mail cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.

Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten és beszállító általi megrendelése szükséges, úgy a beszállítás várható időpontjáról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, melyet a Vásárló nyugtáz, vagy elállhat a megrendelésétől.

Ebben az esetben a szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás tényleges napját a Vásárló számára visszaigazolta, és Vásárló a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta (nem törli megrendelését).

A szerződés létrejöttét követően, a rendelés bolti átvétele során, a szerződésben meghatározott vételárhoz képest további, vételárat csökkentő kedvezmény (más fizetési mód alkalmazása, aktuális  bolti akciók stb. nem vehetőek igénybe.

 

5. Szállítási és fizetési feltételek

5.1. Termékszállítás

A webáruházban rendelt termékek kiszállítása féle módon történhet: futárszolgálat által házhozszállítással vagy átvevőpontra történő szállítással.

Házhozszállítás esetén a rendelt termékek mérettől függően kétféle módon kerülnek kiszállításra: a Magyar Posta Zrt. által postai küldeményként vagy fuvarozócég által.

Amennyiben a rendelése összértéke meghaladja a 500.000 Ft-ot, nem áll módunkban házhozszállítani vagy fix pontra szállítani a megrendelt termék(ek)et. Ebben az esetben csak személyes áruházi átvételre van lehetőség.

A szállítókra az alábbi szállítási korlátozások érvényesek:

GLS Futárszolgálat

Súly korlát,  csomagonkénti árakkal:

Súly

Ár/csomag

< 2 kg

1 480 Ft

< 3 kg

1 700 Ft

< 5 kg

1 800 Ft

< 10 kg

1 930 Ft

< 15 kg

2 090 Ft

< 20 kg

2 220 Ft

< 25 kg

2 360 Ft

< 30 kg

2 480 Ft

< 40 kg

4 530 Ft

Méret korlát:

nincs

Kosár összérték korlát:

legfeljebb 500 000 Ft

 

A szerződés hatálybalépésétől számított 2-30 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő a saját és beszállítói raktárkészlettől függően változhatnak.)

A Vásárló által megadott téves adatokból eredő hibás teljesítésből vagy hibás/ késedelmes kiszállításból eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A pontos szállítási díjakról információt nyújtunk a megrendelése leadásakor, a rendelése visszaigazolásában, valamint ezek megtalálhatók a webáruház Szállítás menüpontjában. A házhozszállítási díja magába foglalja a megrendelt termék raktártól a rendeltetési cím bejáratáig történő szállítást.

A termék szállításra történő átadásáról e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

A Vásárló konkrét szállítási időpontra vonatkozó kérését nem tudjuk figyelembe venni.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a termék(ek) futárnak történő átadását követően a házhozszállítás pontos időpontjának egyeztetését a fuvarozó közvetlenül a Vásárlóval végezi. Sikertelen kézbesítés esetén a fuvarozó legfeljebb még egyszer megkísérli a kiszállítást az újra egyeztetett időpontban. A második sikertelen kísérlet után a termék a központi raktárba visszaszállításra kerül és az ügyfélszolgálat személyesen egyeztet az új szállítási időpontról.

Fuvarozó általi házhozszállítás során a terméket az átvételkor a Vásárló a futárral együtt kibontja a csomagolásból. Kérjük, hogy alaposan nézze át, hogy nincs-e bármilyen sérülés a kiszállított készüléken vagy a termék dokumentációja esetleg hiányos, kérjük kifogását írásban mindenképp jelezze a szállítólevélen! Ezután a Szállító megkéri a Vásárlót, hogy aláírásával igazolja a termék sérülésmentes átvételét.

Átvételkor mindig, minden esetben győződjön meg, hogy minőségileg, mennyiségileg megfelelő termékeket vesz át, utógos reklamációt emiatt nem áll módunkban elfogadni.

 

5.2. Személyes átvétel

A Vásárlónak lehetősége van a terméket a megrendelése során általa megjelölt konkrét KOMFORT áruházban személyesen átvenni. Az átvételi időpontok egyes áruházainkban eltérőek lehetnek! Erről e-mailben tájékoztatjuk vevőinket. A megrendelt terméket a szállítási értesítéstől számított 14 naptári napig tároljuk, amennyiben ezen időtartamon belül nem kerül átvételre, és a Vásárló nem jelzi írásban az ügyfélszolgálat felé a későbbi, konkrét időponttal megjelölt  átvétel igényét, úgy a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk.

Átvételkor ezen esetben is mindig győződjön meg, hogy minőségileg, mennyiségileg megfelelő termékeket vesz át, utógos reklamációt emiatt nem áll módunkban elfogadni.

 

5.3. Csomagolás

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

 

5.4. Vételár megfizetése

Ügyfeleink  az alábbi fizetési módok  közül választhatnak:

  • Házhozszállítás esetén
    • előre utalással
    • a rendelés leadásakor bankkártyával,
    • utánvéttel átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával (bankkártáys fizetési lehetőség a kiszállítótól függően lehetséges; utánvét nem raktári termékek esetén nem lehetséges, erről legkésőbb megrendelés visszaigazoláskor tájékoztatjuk
  • Személyesen, áruházunkban történő átvétel esetén:
    • előre utalással
    • készpénzben,
    • bankkártyával.

Üzleteinkben  történő személyes átvételkor lehetőség van a fenti fizetési módokkal  kombinált fizetésre is.

 

6. Vásárlói tájékoztatás a vásárlástól való elállás, felmondás jogáról

Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (fogyasztó), 30 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltató és Ön között jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Nem illeti meg a Vásárlót elállási jog a 45/2014. (II. 26. Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésben foglalt esetekben,  például:

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (így például: elektromos fogkefe, haj-és szakállvágó, epilátor, tartós szőrtelenítő készülék stb.);
    Nem várható el az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.
    Amennyiben a fogyasztó még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.; több termék szolgáltatása esetén attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Komfort-Bázis Kft.,

8200 Veszprém, Házgyári út 7

E-mail: WEBARUHAZ@KOMFORT.hu

Ebből a célból javasoljuk, hogy használja a jelen ÁSZF 2. számú mellékletét képező elállási/felmondási nyilatkozat-mintát.

 

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni, kivéve, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi vagy áruházunk valamelyikébe visszajuttatja  részünkre a terméket. Áruházaink elérhetőségét az 1. melléklet tartalmazza.

A  termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. A terméket a szállító cég igénybevételével ( futárral) a Komfort-Bázis Kft. 8200 Veszprém, Házgyári út 7. címre küldje vagy személyesen  ugyanabba a KOMFORT üzletbe vigye vissza ahol átvette.

Ha  eláll a szerződéstől, akkor  legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megfizetett valamennyi szolgáltatás vételárát. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vevőket semmilyen többletköltség nem terheli. Ha a vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, elállás esetén a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a vevő ezt  nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ez a szabály nem vonatkozik arra az esetre, ha a terméket mi fuvarozzuk vissza.

Vevő  kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A termék visszaérkezésekor állapotát haladéktalanul megvizsgáljuk annak érdekében, hogy használata nem haladta-e meg a szükséges mértéket. Amennyiben úgy ítéljük meg, hogy meghaladta, és ezáltal a termék értéke csökkent, úgy a csökkenés mértékéig igényünket érvényesítjük.

 

 

 

 

 

7. Jótállás, szavatosság

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

7.1. Kellékszavatosság

Mikor áll fenn a kellékszavatossági jog

Vevő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Kellékszavatossági igény érvényesítés határidejei

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni eladó felé. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vevő már nem érvényesítheti.

A vevő kellékszavatossági jogai

A vevő dönthet, hogy melyik  kellékszavatossági igényekkel él:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

A kellékszavatossági igény kötelezettje a vevő szempontjából

Ön a Szolgáltatóval (eldóval) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A kellékszavatossági jogok érvényesítésének egyéb feltételei

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Komfort Bázis Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a Vásárló bemutatja.

 

7.2. Termékszavatosság

Mikor áll fenn a termékszavatossági jog

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A termék hibásnak minősülés esetei

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági igény érvényesítés határidejei

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A vevő termékszavatossági jogai

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termékszavatossági igény kötelezettje a vevő szempontjából

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) termékszavatossági kötelezettsége alóli mentesülésének esetei

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő a fentiekből egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

7.3. Jótállás

A Szolgáltató értékesít olyan termékeket, melyek esetében az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22. Korm. rendelet alapján jótállásra köteles. A jogszabály a jelen ÁSZF 2. mellékletében szereplő termékeket jelöli meg olyan új, tartós fogyasztási cikk-ként, melyekre értékhatártól függően az alábbi jótállási idő vonatkozik,

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

250 000 forint eladási ár felett három év.

Fentiektől eltérően a gyártó többletkötelezettséget vállalhat a jótállási időtartam vonatkozásában, melyről egyes termékeknél külön tájékoztatjuk. mivel a jogszabályon alapuló jótállás mellett a termék gyártója további, melyek a jogszabályon alapuló jótállástól eltérő feltételeket is tartalmazó  jótállási kötelezettséget vállalhat, ezért a vásárlást, valamint a jogszabályon alapuló felüli jótállási igénye érvényesítését megelőzően a jótállási jegyen szereplő feltételeket kérjük alaposan tanulmányozza át.

A jogszabályi előíráson alapuló jótállásból fakadó jogai a következők:

A jogszabályon alapuló jótállás keretében történő  kellékszavatossági jog

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22. számú kormányrendelet alapján köteles jótállásra.

Jótállási igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania.

A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

 

Jogok és  határidők a jótállás során

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.


Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ön a jótállás alapján kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A jótállás alapján az igényeit a szerződés teljesítésétől számítva a termék vételárától függően 1 éves, 2 éves, 3 éves jogvesztő határidőn belül érvényesítheti. A jogszabály által biztosított jótállási időtartamot a 2. bekezdés tartalmazza.

Fentiektől eltérően a gyártó többletkötelezettséget vállalhat a jótállási időtartam vonatkozásában.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

Az eladó a jótállási kötelezettsége alóli mentesülés esetei

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

 

8. Panaszkezelés és speciális jótállás feltételek

8.1. A Szolgáltató által értékesített értékcsökkent termékek

Amennyiben a vásárló előzetesen és igazolható módon tudomásul vett – aláírt nyilatkozatban rögzített - minőségi hiba ismeretében a terméket csökkentett áron vásárolta meg, a csökkent értéket eredményező, illetve az ismert minőségi hiba miatt az eladó szavatossági és jótállási felelősséggel nem tartozik.

Vásárló tudomásul veszi, hogy eladó nem teljesíthet hibásan azon hibák tekintetében, melyeket a szerződéskötés időpontjában ismerte.

8.2. Új és újracsomagolt termékek

Webáruházunkban kizárólag új termékeket értékesítünk. Ez alól kivétel a „renew” termékként értékesített új, de újracsomagolt készülékek. Ezek teljes értékű, újracsomagolt termékek, melyek újra kereskedelmi forgalomba helyezésre kerültek. Az újracsomagolás oka lehet például, ha a termék doboza szállítás közben megsérült vagy a termék rövid ideig (legfeljebb 14 nap) kiállított darab volt. Minden ilyen „felújított” termék teljes körű átvizsgáláson, tesztelésen és alapos tisztítási folyamaton megy keresztül, mielőtt újra ellenőrzésre és csomagolásra kerülne. A „renew” termékek jogilag használt terméknek minősülnek, egy éves kellékszavatosság vonatkozik rájuk. A Szolgáltató a „renew” termékre egy év jótállást vállal. A jótállási feltételek megegyeznek a hatályos magyar jogszabályokban előírt jótállási feltételekkel.

 

8.3. Panasz, kifogás rendezésének módja

A termékkel kapcsolatos minőségi reklamációval kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén, illetve a személyes üzleteinkben történő átvétel helyén is jelentheti kifogását.

A vásárlással kapcsolatban reklamációjával ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat.

Telefon: +36/88/564-800

E-mail: webaruhaz@komfort.hu

Személyesen: KOMFORT üzleteinkben (ÁSZF 1. számú melléklet)

Nyitva tartás: az KOMFORT üzletek nyitva tartásáról kérjük, tájékozódjon weboldalunkon az Üzleteink menüpontban. Egyes üzletek nyitvatartása eltérhet!

Amennyiben az esetleges fennálló jogvita, panasz nem vagy nem a Vásárló igényének megfelelően rendeződött, úgy további panaszával a Vásárló fordulhat:

Veszprém Város Jegyzőjéhez (8200 Veszprém, Óváros tér 9.)

A lakóhelye szerint illetékes megyei kormányhivatal fogyasztóvédelmi hatóságához.

A Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez. A békéltető testületek elérhetőségeit honlapunkon érheti el (ÁSZF 3. számú melléklet) A Komfort Bázis Kft-t a békéltető testületi eljárásban a jogszabály alapján együttműködési kötelezettség terheli. A Komfort Bázis Kft. az eljárás megindulása esetén igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári perrendtartás szabályai szerint.

8.4. Jogvita rendezése  online Európai vitarendezési felületen

Amennyiben a vásárló szokásos tartózkodási helye Magyarországtól eltérő uniós tagállamban található, a társaságunkkal szemben fennálló jogvitájának rendezése érdekében lehetősége van igénybe venni az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon nyújtott vitarendezési eljárást. Az online vitarendezési platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/odr.

 

9. Jogi Nyilatkozat

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

A Szolgáltató kizárólag a megrendelést visszaigazoló e-mailben visszaigazolt árért és árumennyiségért vállal felelősséget, a fentiek szerinti esetleges hibás kiírások esetén a Szolgáltató nem köteles a hibás kiírásnak megfelelően teljesíteni a megrendelést.

A weboldal tartalmaz olyan linkeket, melyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek át. Ezek további szolgáltatók tevékenységéért, megjelenített információiért Szolgáltató nem vállal felelősséget, a Vásárló ezen oldalakat saját felelősségére használja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ


A www.techtool.hu webáruházat üzemeltető Komfort Bázis Kft. tájékoztatója  a honlap látogatói, azon keresztüli vásárlói (az Adatkezelési tájékoztató tekintetében a továbbiakban együtt: érintett vagy látogató vagy vevő) részére az adatkezelési gyakorlatáról, a személyes adatokra vonatkozó adatkezelésről, tárolásról, szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint a jogorvoslati lehetőségeiről.

Tartalom

1.Az adatkezelő
2. Az adatkezelés elvei
3. Adatkezelések

  • 3.1.Cookiek alkalmazása
  • 3.2.Hírlevelekkel kapcsolatos adatkezelés
  • 3.3.Regisztráció és megrendelés leadása
  • 3.4.Panaszkezelés
  • 3.5.A www.techtool.hu oldalon kezelt személyes adatok
  • 3.6.Egyéb adatkezelések

4. Adatbiztonság
5. Adatfeldolgozók
6. Az érintettek jogai és érvényesítésük

  • 6.1. Az érintetti jogok gyakorlása során hozott adatkezelői intézkedések
  • 6.2. Az érintett hozzáférési joga
  • 6.3. Helyesbítéshez való jog
  • 6.4. A törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)
  • 6.5. Az adatkezelés korlátozásához való jog
  • 6.6. Az adathordozhatósághoz való jog
  • 6.7. A tiltakozáshoz való jog
  • 6.8. Jogorvoslati lehetőségek

 

 

1. Az adatkezelő

A személyes adatok kezelője a Komfort Bázis Kft.,
cím: 8200 Veszprém, Házgyári .u 7.,
e-mail címe: webaruhaz@komfort.hu
telefonszáma: +36/88/564-800,
Cégjegyzék szám:      19-09-503962,

bejegyezve a Veszprémi Törvényszék Cégbíróságán

Adószám:       11529714-2-19

Kamarai regisztráció: Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

adatvédelmi tisztviselője: Halmavánszki Gábor,
adatvédelmi tisztviselőjének elérhetőségei:
8200 Veszprém, Házgyári u. 5
e-mail címe: hg@komfort.hu,
telefonszáma: +36/88/545-545

 

2. Az adatkezelés elvei

A www.KOMFORT.hu és a www.techtool.hu oldalon végzett tevékenység során, így annak meglátogatásával, regisztráláskor, termékek rendelésekor, hírlevélre való feliratkozáskor személyes adatok kezelésére, tárolására, feldolgozására és felhasználására kerül sor.

Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (a továbbiakban: GDPR) értelmében személyes adatnak minősül az „azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;”.

Személyes adatot jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon, kizárólag meghatározott célból, az adattakarékosság elvének megfelelően kezelünk. Csak olyan személyes adatot kezelünk, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. Személyes adat kezelését csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig végezzük.

Adatkezelési tevékenységünk során az alábbi jogszabályoknak megfelelően járunk el:

  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.),
  • a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Számvtv.),
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (E-kertv.),
  • az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.),
  • a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grt.),
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.),
  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.).
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27. a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) – (GDPR)

 

3. Adatkezelések

3.1.Cookiek, sütik alkalmazása

Amennyiben az érintett felkeresi a www.techtool.hu  oldalt, honlapunk cookie-kat („sütik"), azaz rövid adatfájlokat helyez el a látogató számítógépén. Ez lehetővé teszi, hogy honlapunk felismerje az érintett által használt eszközt, amikor kapcsolat jön létre az érintett eszköze és a honlapunk között.

Az ideiglenes cookie-kat a látogató eszközén honlapunk csak egy adott munkamenet során helyezi el és az a munkamenet befejezésével törlődnek.

Honlapunkon alkalmazunk állandó cookie-kat is, amelyek addig a számítógépen maradnak, amíg a látogató le nem törli azt.

Holnapunk alkalmaz olyan cookie-t, mely az érintett internetezési szokásairól gyűjt adatokat. Ennek célja, hogy az érintett részére személyre szabott reklámokat jeleníthessünk meg a számítógépén.

 

Süti beállítás

A honlapunkon sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A süti egy olyan kisméretű, egyszerű adatcsomag, amely információt gyűjt a weboldal látogatóiról.

A honlap-látogató böngészője megfelelő beállításainak kiválasztásával visszautasíthatja a sütik használatát.

A sütiket a honlap-látogató képes törölni saját számítógépéről, illetve beállíthatja böngészőjét, hogy a sütik alkalmazását tiltsa.

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben

  • hogyan lehet letiltani a sütiket,
  • hogyan lehet elfogadni új sütiket, vagy
  • hogyan lehet utasítást adni a böngészőjének arra, hogy új sütiket állítson be, vagy
  • hogyan lehet egyéb sütiket kikapcsolni.

A süti-beállítások módosítására az alábbi linkeken találhatók további információk:

Egyes böngészők lehetővé teszik a honlap-látogató számára, hogy a „Nincs nyomonkövetés” (Do Not Track) opció bekapcsolásával megtiltsa a sütik és hasonló eszközök elhelyezését a böngészésre használt eszközön.

A „privát” vagy „inkognitó” módban történő böngészés, illetve olyan bővítmények használata, mint például a Ghostery, az Unlock vagy az Adblock megakadályozhatják a sütik és hasonló eszközök települését a böngészésre használt eszközön.

A sütik célja weboldal használhatóságának és folyamatainak megkönnyítése vagy lehetővé tétele, a sütik korlátozása, törlése során előfordulhat, hogy a honlap-látogató a honlap bizonyos funkciót nem vagy csak korlátozott módon tudja majd használni. Amennyiben a honlap-látogató nem fogadja el a sütik használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek a számára.

A honlap használatával és a sütik elfogadásával a honlap-látogató hozzájárul adatainak feldolgozásához a lentiekben meghatározott módon és célokra.

A weboldalon első látogatása alkalmával felugró ablakban megjelenő süti-tájékoztatóban „Elengedhetetlen” kategóriába sorolt sütik a honlap-látogató külön hozzájárulása nélkül is elhelyezhetők a böngészésre használt eszközén, azonban ezek beállításai is megváltoztathatók a fent jelzett módon.

A „statisztikai” és „marketing” kategóriába sorolt sütiket kizárólag a honlap-látogató beleegyezését követően helyezzük el a böngészésre használt eszközön. A látogató a hozzájárulást a honlap első látogatása alkalmával adja meg.

A honlap-látogatónak lehetősége van a süti-beállítások megváltoztatására is az oldal alján található „Süti beállítások” menüpont alatt.

Elengedhetetlen (technikailag elengedhetetlenül szükséges munkamenet) sütik

Ezek a sütik ahhoz szükségesek, hogy a látogatók böngészhessék a weboldalt, zökkenőmentesen és teljes körűen használhassák annak funkcióit, a weboldalon keresztül elérhető szolgáltatásokat, így - többek között- különösen a látogató által az adott oldalakon végzett műveletek megjegyzését egy látogatás során. Ezen sütik adatkezelésének időtartama kizárólag a látogató aktuális látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával a sütik e fajtája automatikusan törlődik a számítógépéről.

Az adatkezelés célja: a honlap megfelelő működésének biztosítása.

Hozzájárulást igénylő sütik:

Ezek lehetőséget biztosítanak, hogy cégünk megjegyezhesse a felhasználó honlappal kapcsolatos választásait. A látogató a szolgáltatás igénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során ezen adatkezelést bármikor megtilthatja. Ezek az adatok nem kapcsolhatók össze az igénybe vevő azonosító adataival.

Statisztikai (használatot elősegítő) sütik:

Az adatkezelés jogalapja: a látogató hozzájárulása.

Az adatkezelés célja: A szolgáltatás hatékonyságának növelése, felhasználói élmény növelése, a honlap használatának kényelmesebbé tétele.

Az adatkezelés időtartama 6 hónap.

Marketing (teljesítményt biztosító) sütik:

A Google Analytics a Google elemző eszköze, amely abban segít minket, hogy pontosabb képet kaphasson a weboldal látogatóinak tevékenységeiről. Ezen sütik részletes statisztika készítésével segítenek bennünket a reklámkampányok optimalizálásában.

Fontos, hogy ezen sütik anélkül készítenek jelentést a weboldal használatára vonatkozó statisztikai adatokból, hogy egyénileg azonosítaná a látogatókat a Google számára. A Google Analytics megmutatja, hogy a látogatók honnan kattintottak a weboldalra, mennyi időt töltenek rajta és földrajzilag hol találhatóak

A webhelyhasználati statisztikai adatokból készülő jelentések mellett a Google Analytics felhasználható arra is, hogy relevánsabb hirdetéseket jelenítsen meg cégünk a Google-szolgáltatásokban (például a Google Keresésben) és szerte az interneten, valamint hogy mérje a Google Ads által megjelenített hirdetésekhez kapcsolódó interakciókat.

A sütik által generált, a honlap használatára vonatkozó információkat (a honlap-látogató IP-címét) a Google amerikai egyesült államokbeli szervereire továbbítja és ott tárolja.

A Google nem kapcsolja össze a sütik által generált információkat más adatokkal – éppen ezért a hatályos adatvédelmi szabályozás alapján nem valósítja meg személyes adatok kezelését. A Google a fenti információkat a honlap látogató általi használatának értékelésére, elemzésére, a weboldalon végrehajtott tevékenységekről szóló riportok összeállítására, valamint a honlapon végrehajtott tevékenységekkel és az internethasználattal kapcsolatos egyéb szolgáltatások nyújtására használhatja.

A Facebook Pixel süti (cookie) egy olyan kisméretű kódrészlet, amelynek a https://www.vector.hu forráskódjában történő elhelyezésével cégünk nyomon követheti a Facebook-on is regisztrált felhasználók tevékenységét. Működése nagyban hasonlít a fentebb ismertetett Google Analytics sütikhez.

A Hotjar Ltd. által nyújtott Hotjar csomagot a felhasználói igények pontos felmérésére használjuk. A Hotjar a weboldalunk felhasználói interakciót figyeli (úgy mint melyik oldalon mennyi időt töltenek, milyen linkre klikkelnek, mi tetszik és nem tetszik az oldalon, stb.), aminek segítségével a felhasználói visszajelzés alapján tudjuk szolgáltatásainkat továbbfejleszteni. A Hotjar sütiket és más technológiákat használ a felhasználó viselkedésének és eszközadatainak begyűjtésére és elemzésére, úgy mint anonimizált IP cím, képernyőméret, eszköz típus és azonosító, böngésző információk, földrajzi helyzet (kizárólag ország), valamint a preferált nyelv. A Hotjar ezeket az információkat egy pszeudonimizált profilban tárolja. Sem a Hotjar, sem mi nem használja ezeket az adatokat a felhasználóink azonosítására, vagy további, más módon szerzett felhasználói adatokkal való összevetésre. További részletekért megtekintheti a Hotjar adatvédelmi nyilatkozatát erre a linkre kattintva. A szolgáltatás működése önkéntes hozzájáruláson alapul, aminek jogalapja az EU általános adatvédelmi rendelet, 6. cikk a) pontja. Ezt a hozzájárulást ezen az oldalon bármikor módosíthatja

A sütikről bővebben itt tájékozódhat:

 

A honlapunkon alkalmazott sütik összefoglalása:

1.A cookie neve: Google Analytics
A cookie célja: Összetett statisztikai adatok gyűjtése
A cookie jellege: viselkedésfigyelő
A cookie élettartama: 1 év
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. (1) a) pontja rendelkezik, valamint az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja, és az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

2.A cookie neve: Hotjar
A cookie célja: Honlap látogatóinak ellenőrzése
A cookie jellege: viselkedésfigyelő
A cookie élettartama: 1 év
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. (1) a) pontja rendelkezik, valamint az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja, és az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

3.A cookie neve: Google Adwords
A cookie célja: Konverzió mérés
A cookie jellege: nem viselkedésfigyelő
A cookie élettartama: 2 év
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. (1) a) pontja rendelkezik, valamint az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja, és az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

4.A cookie neve: Google Tag Manager
A cookie célja: Analytica és reklámtevékenység ellenőrzése
A cookie jellege: nem viselkedésfigyelő
A cookie élettartama: 1 év
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. (1) a) pontja rendelkezik, valamint az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja, és az E-kertv. 13/A. § (4) bekezdése.

Automatizált döntéshozatal és profilalkotás: az internetezési szokásokról a cookie-k segítségével gyűjtött személyes adatok alapján az internetezési előzményekhez igazodó, személyre szabott reklámokat jelenítünk meg a látogató részére.

3.2.Hírlevelekkel kapcsolatos adatkezelés:

A kezelt adatok köre: a hírlevélre feliratkozott érintett e-mail címét, nevét és irányítószámát, nemét, életkorát, érdeklődési körét, vásárlási szokásait, a feliratkozás dátumát, a feliratkozás IP címét, a feliratkozás megerősítésének időpontját, a megerősítés IP címét, a hírlevél megnyitásokat, a hírlevelekben található linkekre történő kattintásokat tartjuk nyilván.

Az adatkezelés célja: direkt marketing adatbázis építése, a hírlevélre feliratkozott érdeklődők részére gazdasági reklám küldése, ennek keretében az érintettek értesítése új ajánlatainkról, akcióinkról, nyereményjátékokról, továbbá a hírlevélre feliratkozott vásárlók részére kosáremlékeztető küldése a kosárba helyezett, de meg nem rendelt termékekről.

Az adatkezelés jogalapja:

  • az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. cikk (1) a) pontja és az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja rendelkezik. A hozzájárulását az webaruhaz@KOMFORT.hu e-mail címre küldött levelében, a Komfort Bázis Kft. 8200 Veszprém, Házgyári út 7.postacímre küldött levelében, valamint a Komfort Bázis Kft. ügyfélszolgálatán telefonon (+36 88/564-800) bármikor visszavonhatja.
  • valamint az adatkezelő jogos érdeke, mely a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének f) pontján alapul. Ebben az esetben az érintett jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon személyes adatainak kezelése ellen az webaruhaz@KOMFORT.hu e-mail címre küldött levelében, a Komfort Bázis Kft. 8200 Veszprém, Házgyári út 7.postacímre küldött levelében, valamint a Komfort Bázis Kft. ügyfélszolgálatán telefonon (+36 88/564-800).

Az adatkezelés időtartama: az érintett kérésére történő törlésig. A hírlevelek tartalmaznak egy leiratkozó linket arra az esetre, ha az érintett később mégsem szeretne hírlevelet kapni, erre kattintva azonnal leiratkozhat. Leiratkozhat továbbá az adatkezelő 1) pontban rögzített elérhetőségein.

Automatizált döntéshozatal és profilalkotás: az érintettek személyes adatai alapján az érintetteket vásárlói profilokba soroljuk, és részükre az adott profilhoz igazodó hírleveleket küldünk.

3.3. Regisztráció és megrendelés leadása

A kezelt adatok köre:

  • a regisztráció során: titulus, vezetéknév, keresztnév, telefonszám, e-mail cím, jelszó,
  • a megrendelés leadása során: szállítási mód, fizetési mód, számlázási cím, szállítási cím, rendelési szám.

Az adatkezelés célja: a szerződés létrehozása és teljesítése, számlázás és a szerződéshez kapcsolódó követeléskezelés, valamint vásárlói kapcsolattartás.

Az adatkezelés jogalapja:

  • szerződés teljesítése, mert az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett az egyik fél, vagy az adatkezelés a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges; erről a GDPR 6. cikk (1) b) pontja rendelkezik.
  • amennyiben a szerződés teljesítésre került, a termékértékelő e-mailek kiküldése az érintett hozzájárulása alapján történik, melyről a GDPR 6. cikk (1) a) pontja és az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja rendelkezik. A hozzájárulását a termékértékelő levélben a leiratkozás linkre kattintva, vagy az webabaruhaz@KOMFORT.hu e-mail címre küldött levelében, a Komfort Bázis Kft. 8200 Veszprém, Házgyári út 7.postacímre küldött levelében, valamint a Komfort Bázis Kft. ügyfélszolgálatán telefonon (+36 88/564-800) bármikor visszavonhatja.
  • amennyiben a szerződés teljesítésre került, ezt követően az adatkezelés jogalapja az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése; erről a GDPR 6. cikk (1) c) pontja rendelkezik.

Az adatkezelés időtartama: az érintett kérésére történő törlésig, de amennyiben a szerződés létrejött, a Számvtv. 169. § (2) bekezdése alapján 8 év.

3.4. Hangfelvétellel kapcsolatos adatkezelés:

A Komfort Bázis Kft. az KOMFORT Műszaki Áruházak és a www.techtool.hu webáruház részére ügyfélszolgálati telefonszámokat üzemeltet. Amennyiben az ügyfélszolgálati telefonszámunkon munkatársunkat az érintett felhívja, a telefonbeszélgetés rögzítésre és megőrzésre kerül. Amennyiben a telefonbeszélgetés során megadja nevét és telefonszámát, azokat visszahívás vagy SMS küldés céljából kezeljük. Amennyiben a telefonbeszélgetés során egyéb adatokat is megad, azokat ügye megoldása érdekében kezeljük. Az adatkezelés tényéről a telefonbeszélgetés megkezdésekor tájékoztatást adunk.

A kezelt adatok köre: A hangfelvétel készítése tekintetében az érintett hangja, telefonszáma, a telefonbeszélgetés és a hívás időpontja. A kapcsolattartás és ügy megoldása tekintetében az érintett neve és telefonszáma és az általa önkéntesen megadott egyéb adatok.

Az adatkezelés célja: A hangfelvétel készítése tekintetében a panaszkezelés, a panaszos ügyek esetén a hívások visszakereshetőségének biztosítása. A kapcsolattartás tekintetében az érintett telefonon és SMS-ben való elérése, egyéb adatok esetében ügyének megoldása.

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. cikk (1) a) pontja, és az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja rendelkezik. A hozzájárulását az webabaruhaz@KOMFORT.hu e-mail címre küldött levelében, a Komfort Bázis Kft. 8200 Veszprém, Házgyári út 7.postacímre küldött levelében, valamint a Komfort Bázis Kft. ügyfélszolgálatán telefonon (+36 88/564-800) bármikor visszavonhatja.

Az adatkezelés időtartama: az érintett kérésére történő törlésig, illetve a cél fennállásának teljes időtartama alatt, azzal hogy adatkezelő a hangfelvételt legfeljebb 5 évig őrzi meg, ezen időtartam leteltét követően törli, úgy hogy az ne legyen rekonstruálható.

3.5.Panaszkezelés

A/ A Komfort Bázis Kft. – az Fgytv 17/A. § (2) bekezdése szerinti szóbeli panasz esetén – az ügyfélszolgálatára telefonáló fogyasztó személyes adatait külön panaszjegyzőkönyvben rögzíti, ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges.

A kezelt adatok köre: a fogyasztó neve, lakcíme, e-mail címe, telefonszáma; a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja; a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke; a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról; a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje; a panasz egyedi azonosítószáma; továbbá minden olyan adat, melyet a fogyasztó a panaszában önkéntesen ad meg.

Az adatkezelés célja: a panaszkezelés.

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. cikk (1) a) pontja és az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja rendelkezik. A hozzájárulását az webabaruhaz@KOMFORT.hu e-mail címre küldött levelében, a Komfort Bázis Kft. 8200 Veszprém, Házgyári út 7.postacímre küldött levelében, valamint a Komfort Bázis Kft. ügyfélszolgálatán telefonon (+36 88/564-800) bármikor visszavonhatja. Az adatkezelés jogalapja továbbá az Fgytv 17/A. § (3)-(7) bekezdése.

Az adatkezelés időtartama: az Fgytv 17/A. § (7) bekezdése alapján 5 év.

B/ A Komfort Bázis Kft. – az Fgytv 17/A. § (6) bekezdése szerinti írásbeli panasz esetén – az ügyfélszolgálat részére e-mailt vagy postai levelet küldő fogyasztó személyes adatait kezeli.

A kezelt adatok köre: minden olyan adat, melyet a fogyasztó a panaszában önkéntesen ad meg.

Az adatkezelés célja: a panaszkezelés.

Az adatkezelés jogalapja:

  • az érintett hozzájárulása, melyről a GDPR 6. cikk (1) a) pontja és az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja rendelkezik. A hozzájárulását az webabaruhaz@KOMFORT.hu e-mail címre küldött levelében, a Komfort Bázis Kft. 8200 Veszprém, Házgyári út 7.postacímre küldött levelében, valamint a Komfort Bázis Kft. ügyfélszolgálatán telefonon (+36 88/564-800) bármikor visszavonhatja. Az adatkezelés jogalapja továbbá az Fgytv 17/A. § (6)-(7) bekezdése.
  • - a szerződés teljesítése, ha az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett az egyik fél, vagy az adatkezelés a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges; erről a GDPR 6. cikk (1) b) pontja rendelkezik.

Az adatkezelés időtartama: az Fgytv 17/A. § (7) bekezdése alapján 5 év.

 

3.6. Egyéb adatkezelések

A jelen tájékoztatóban nem szereplő adatkezelések tekintetében közvetlenül az adatok felvételét megelőzően adunk tájékoztatást.

 

4. Adatbiztonság

A személyes adatok védelmét a Komfort Bázis Kft. az alábbi szervezeti és technikai intézkedésekkel biztosítja:

  • belső szabályzatai alapján a személyes adatokhoz csak azon munkatársai férhetnek hozzá, melyek munkavégzéséhez a személyes adatok kezelése elengedhetetlenül szükséges,
  • a személyes adatok esetleges papír alapú kezelésére vonatkozó, biztonságot garantáló belső szabályzattal rendelkezik,
  • az elektronikusan tárolt személyes adatok védettségét folyamatos vírusvédelemmel, tűzfal és naplózási tevékenység alkalmazásával biztosítja, melyekkel az is ellenőrizhető, hogy a személyes adatokhoz ki és mikor fért hozzá. E megoldások biztosítják az informatikai rendszer számítógépes csalás és betörés elleni védelmét.
  • a személyes adatokat belső informatikai rendszerében tárolja székhelyén, telephelyein és fióktelepein.
  • a személyes adatokat tároló szerverek fizikai védelmét biztonságtechnikai-szervezési megoldásokkal biztosítja.

 

5. Adatfeldolgozók

Adatfeldolgozó az az alábbi listában megjelenített szervezet, amely a Komfort Bázis Kft. megbízásából végzi az érintett meghatározott személyes adatainak feldolgozását. Az adatfeldolgozás az érintett személyes adatainak kezeléséhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzését jelenti.

Cégnév

Cím

Tevékenység

Mely adatokat kezel?

Globalpayments

1117 Budapest, Október 23 utca 8-10

bankkártya tranzakció hitelesítés

érintett e-mail címe, fizető azonosító, tranzakció összege, dátuma, időpontja, számlázási adatok

Vector Kft.

6000 Kecskemét, Sörház utca 7

vállalatirányítási rendszer és webmotor üzemeltetése

a jelen adatkezelési tájékoztatóban említett összes személyes adat

Komfort-Befektető Kft.

Veszprém, Házgyári út 7.

Könyvelő

a jelen adatkezelési tájékoztatóban említett összes személyes adat

TPA Consulting Tanácsadó Kft.

1014 Budapest  Buday László u. 12

Könyvvizsgálat

a jelen adatkezelési tájékoztatóban említett összes személyes adat

 

 

 

 

GLS

2351 Alsónémedi,

GLS Európa u. 2.

 

futárszolgálati tevékenység

érintett neve, szállítási cím, telefonszám

 

 

 

 

 

Tudomásul veszem, hogy a Komfort Bázis Kft. (8200 Veszprém Házgyári út 7.) adatkezelő által a(z)[www.techtool.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az Erste Bank, Budapest Bank , mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Komfort Bázis Kft. továbbított adatok megnevezése: fizető azonosító, tranzakció összege, dátuma, időpontja, érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, számlázási címe, termék neve, vásárlás dátuma.
 

6. Az érintettek jogai és érvényesítésük

6.1. Az érintetti jogok gyakorlása során hozott adatkezelői intézkedések

A jelen pontokban foglalt érintetti jogok gyakorlása során az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az érintett kérelmének nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet. Ha az adatkezelő nem tesz intézkedéseket az érintett kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az érintett panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

Az adatkezelő a tájékoztatást és intézkedést díjmentesen biztosítja. Ha az érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy – különösen ismétlődő jellege miatt – túlzó, az adatkezelő, figyelemmel a kért információ vagy tájékoztatás nyújtásával vagy a kért intézkedés meghozatalával járó adminisztratív költségekre ésszerű összegű díjat számíthat fel, vagy megtagadhatja a kérelem alapján történő intézkedést. A kérelem egyértelműen megalapozatlan vagy túlzó jellegének bizonyítása az adatkezelőt terheli.

Ha az adatkezelőnek megalapozott kétségei vannak a kérelmet benyújtó természetes személy kilétével kapcsolatban, további, az érintett személyazonosságának megerősítéséhez szükséges információk nyújtását kérheti.

 

6.2. Az érintett hozzáférési joga

Az érintett jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e. Ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:

  • az adatkezelés céljai;
  • az érintett személyes adatok kategóriái;
  • azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;
  • adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
  • az érintett azon joga, hogy kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
  • a valamely felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
  • ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;
  • automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozó érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel bír, és az érintettre nézve milyen várható következményekkel jár.

Az adatkezelő az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az érintett rendelkezésére bocsátja. Az érintett által kért további másolatokért az adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, észszerű mértékű díjat számíthat fel. Ha az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, az információkat széles körben használt elektronikus formátumban bocsátjuk rendelkezésére, kivéve, ha az érintett másként kéri.

6.3. Helyesbítéshez való jog

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, az érintett jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.

Az adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat a helyesbítésről, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az érintettet kérésére az adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.

6.4. A törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:

  • személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
  • az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
  • az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre vagy amennyiben az adatkezelés közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódna;
  • a személyes adatokat jogellenesen kezelték;
  • a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;
  • a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.

A fenti előírás nem alkalmazandó – többek között – amennyiben az adatkezelés szükséges:

  • a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtása céljából;
  • jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.

Az adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat a törlésről, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az érintettet kérésére az adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.

6.5.Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:

  • az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
  • az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
  • az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
  • az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.

Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.

Az adatkezelő az érintettet, akinek a kérésére az (1) bekezdés alapján korlátozták az adatkezelést, az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja.

Az adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat az adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az érintettet kérésére az adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.

 

6.6. Az adathordozhatósághoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, ha

  • az adatkezelés hozzájáruláson, vagy szerződésen alapul; és
  • az adatkezelés automatizált módon történik.

Az adatok hordozhatóságához való jog (1) bekezdés szerinti gyakorlása során az érintett jogosult arra, hogy – ha ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok adatkezelők közötti közvetlen továbbítását.

6.7. A tiltakozáshoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon személyes adatainak kezelése ellen, ha annak jogalapja az adatkezelő jogos érdeke. Ebben az esetben az adatkezelő a személyes adatokat nem kezeli tovább, kivéve, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, az érintett jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon a rá vonatkozó személyes adatok e célból történő kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik. Ha az érintett tiltakozik a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem kezelhetők.

6.8. Jogorvoslati lehetőségek

Adatkezeléssel kapcsolatos jogai megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az érintett választása szerint – a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

Jogorvoslatért fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz is (cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., telefon: 0613911400, fax: 0613911410, e-mail: webabaruhaz@naih.hu, web: www.naih.hu)

Az adatai jogellenes kezelésével, vagy az adatbiztonság követelményének megszegésével az adatkezelő által, vagy az adatfeldolgozó által okozott kárt az adatkezelő köteles megtéríteni. Ha az adatkezelő az adatai jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével a személyiségi jogait megsérti, sérelemdíjat követelhet.

Jótállási idők meghatározása - jogszabály változás

 

2021. január 1-jétől változott a jótállási törvény. A jótállási idő függ a termék árától

A 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év.
A 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év.
A 250 000 forint eladási ár felett pedig három év a kötelező jótállási idő.

10 000 Ft fogyasztói ár alatti fogyasztási cikkekre a törvényi szabályozás értelmében nincs jótállási kötelezettség.



Fentiektől eltérően a gyártó többletkötelezettséget vállalhat a jótállási időtartam vonatkozásában.

Online vásárlás esetén a jótállási jegy e-mailben, a számlával együtt kerül kiküldésre.

 

 

A jótállási idő függ a termék árától. Fentiektől eltérően a gyártó többletkötelezettséget vállalhat a jótállási időtartam vonatkozásában.



A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.sz melléklet

Telephelyek listája:

Veszprém, Házgyári út 7.

            Technik áruház

            Villamossági szaküzlet

Ajka, Alkotmány u. 12 Technik áruház

Ajka, Új Atlantisz Ipari Park Fémáruház

Balatonfüred Dózsa Gy. u. 5 Technik áruház

Devecser,  Szent I. u. 11 Technik áruház

Keszthely, Rezi u. 2 Technik és fém áruház

Sümeg Hunyadi u. 2 Technik és fémáruház

Tapolca Nyárfa u. 3 Technik és fémáruház

Várpalota Fehérvári út 41. Technik és fém Áruház

Várpalota Árpád u. 13. Technik Áruház

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. számú melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta


(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Komfort-Bázis  Kft. 8200 Veszprém, Házgyári út 7. Telefon: +36/88/564-800,
E-mail: webaruhaz@komfort.hu.
 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: 1


____________________________________________________________________________


____________________________________________________________________________
 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 2


____________________________________________________________________________
 

A fogyasztó(k) neve:


A fogyasztó(k) címe:

 


A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):


____________________________________________________________________________


____________________________________________________________________________

 

              Kelt:

 

1 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

  1. A megfelelő jelölendő

 

  1. sz. melléklet

 Békéltető testületek


Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-
500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: zshorvath@temail.hu;
puskasne.eva@bkmkik.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354,
451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu;
bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei
Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta
tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető
Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetot@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei
Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető
Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
papesch.szilvia@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei
Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u.2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.,
Pf.:220,Telefonszáma: (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Mitev Hrisztó
E-mail cím:
info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca
24. Telefonszáma: (92) 550-514 Fax
száma: (92) 550-525 Elnök: Dr. Molnár
Sándor E-mail cím: zmkik@zmkik.hu;
zmbekelteto@zmkik.hu